понедельник, 31 марта 2014 г.

Самоаналіз педагогічної діяльності

Самоаналіз педагогічної діяльності
Я, Голик Роман Анатолійович, працюю вчителем історії та правознавства в Бобринецькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №5
ім. П. П. Шумилова з 2006 року. Маю ІІ кваліфікаційну категорію. Педагогічний стаж складає 7 років. Викладаю - 9-Б,10-А, 10-Б – історія України, Всесвітня історія, правознавство; 10-А, 10-Б, 11-А, 11-Б- художня культура, Захист Вітчизни – навантаження 20 годин.
  Працюю над проблемою: Першоджерело як засіб вичення предмета. ІКТ супровід уроку. Провідною ідеєю досвіду є забезпечення цілісного зв’язку між процесом пізнання і творчістю як основи формування творчої, всебічно розвиненої особистості.
Завдання, які вирішую на шляху розв’язання даної проблеми:
-          створення  умов для розвитку творчої особистості в процесі викладання історії та правознавства;
-         організація різних видів діяльності на уроках, як за формою так і за змістом;
-         формування в учнів творчих здібностей та вмінь, які допоможуть їм у подальшій самостійній діяльності.
Формування ключових компетенцій відбувається на кожному уроці. Для забезпечення широкого спектру умінь, навичок, практичного застосування набутих знань, добираю систему уроків: уроки-лекції, уроки-захист проектів, уроки закріплення знань, уроки-диспути, уроки-семінари. За формою та ступенем самостійності організації діяльності учнів перевагу віддаю інтерактивним урокам. Застосовую проблемне навчання, проектне навчання, ігрові ситуації тощо.                
Будь-яка творчість базується на знанні предмету. Тому бачу своє завдання на уроці у тому, щоб у евристичній бесіді пояснити усі проблемні моменти, які можуть виникнути під час творчої діяльності учнів. Не менш важливою є й теоретична підготовка учнів.
Вивчаю питання роботи з обдарованими учнями. Вирішую завдання розвитку творчої особистості як невід’ємної умови соціалізації школярів.  З цією метою створюю на уроках умови для творчого розвитку особистості, розвиваю  провідні компетенції, сприяю формуванню інтересу до предмета, бажання втілити на практиці здобуті теоретичні знання. Намагаюся створити на уроках атмосферу співробітництва, зацікавленості у отриманні кінцевого результату.  Виховую шанобливе ставлення до рідної мови і культури.
Використовую на уроках:
q Електронні атласи з історії.
q Документальні відеофільми.
q Золота скарбниця України.
q Міфи народів світу.
q "Енциклопедія Кирила і Мефодія".
q Першоджерела
q Закони України
q Мульти- та відео – презентації
q  Електронні тести
Розробив такі дидактичні матеріали:
·        Доба козацтва в першоджерелах;
·        Тека «Тести, задачі та вправи з основ правознавства»;
·        «Завдання для навчання»;
·        Нормативно-правові акти, схеми та таблиці з правознавства та історії;
·        «Українські гетьмани»;
·        «Україна на шляху до незалежності в першоджерелах» та ін..
Різноманітні відео- та мультимедійні презентації,наприклад:
·        Захист прав споживачів- 9 клас правознавство;
·        Правоохоронні органи -10 клас правознавство;
·        Ти людина, значить, маєш права- 9 клас правознавство;
·        Причини та початок Першої світової війни- 10 клас історія;
·        Національні рухи в Індії та Китаю – 10 клас історія;
·        Розвиток культури наприкінці ХVІІІ- в першій половині ХІХ ст. – 9 клас історія України. Та інші.

Також на уроках використовую необмежені ресурси інтернету.

Комментариев нет:

Отправить комментарий