|
№п/п
|
Тема і зміст уроку
|
Дата
|
Примітки
|
|
1
|
Вступ. Основні тенденції
економічного та політичного розвитку світу від кінця XVIII ст. до 1914 р.
|
|
|
|
Тема 1. Велика французька
революція
|
|||
|
2
|
Причини і початок революції у Франції
Повалення монархії та встановлення республіки у
Франції
|
|
|
|
3
|
Якобінська диктатура та її падіння.
Термідоріанський режим
|
|
|
|
4
|
Консульство та імперія
Наполеона Бонапарта. Загарбницькі війни Франції. Крах наполеонівської імперії
|
|
|
|
5
|
«Сто днів» Наполеона. Ватерлоо. Віденський конгрес. Утворення Священного союзу
|
|
|
|
Тема 2. Європа й Америка в
першій половині XIX ст.
|
|||
|
6
|
Національні і революційні рухи в Європі
в 20-30-х
рр. XIX
ст.
|
|
|
|
7
|
Англія і Франція у 1815-1847 рр.
|
|
|
|
8
|
Австрія, Пруссія, Італія в 1815-1847 рр.
|
|
|
|
9
|
Росія у 1815-1847 рр. Суспільно-політична думка
Європи
|
|
|
|
10
|
«Весна народів»
|
|
|
|
11
|
Утворення незалежних держав у Латинській Америці
|
|
|
|
12
|
Урок узагальнення
|
|
|
|
Тема 3. Європа й Америка в добу об'єднання і модернізації суспільства
|
|||
|
13
|
Об'єднання Італії
|
|
|
|
14
|
Об'єднання Німеччини
|
|
|
|
15
|
Вікторіанська Англія. Франція за Наполеона III
|
|
|
|
16
|
Громадянська війна в США
|
|
|
|
Тема 4. Утвердження
індустріального суспільства у провідних державах світу
|
|||
|
17
|
Формування індустріального суспільства у
провідних державах Європи і США
|
|
|
|
18
|
Франко-прусська війна. Паризька комуна. Третя
республіка у Франції
|
|
|
|
19
|
Англія і США
|
|
|
|
20
|
Німеччина та Італія
|
|
|
|
21
|
Росія
|
|
|
|
22
|
Японія. Революція Майдзі
|
|
|
|
23
|
Урок узагальнення
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 5.
Завершення формування світових колоніальних імперій. Міжнародні відносини в останній
третині ХІХ ст.
|
|||
|
24
|
Завершення територіального поділу світу.
Антиколоніальна боротьба народів
|
|
|
|
25
|
Британське володіння в Індії. Китай
|
|
|
|
26
|
Утворення нових держав на Балканах
|
|
|
|
27
|
Міжнародні відносини в 1871-1900 рр.
|
|
|
|
Тема 6. Культура народів світу
наприкінці XVIII - у ХІХ ст.
|
|||
|
28
|
Розвиток освіти та науки
|
|
|
|
29
|
Література. Філософія
|
|
|
|
30
|
Мистецтво. Архітектура
|
|
|
|
31
|
Повсякденне життя. Релігія і мораль
|
|
|
|
32
|
Урок узагальнення
|
|
|
|
33
|
Підсумкове узагальнення
|
|
|
|
34-35
|
Резервний час
|
|
|
понедельник, 31 марта 2014 г.
Календарне планування всесвітня історія 11 клас
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий